Ad Code

Responsive Advertisement

INNEN-ONNAN

6/innen-onnan/ticker-posts

Egy szerelem vége – Stallone és a Panerai

 



Egy találkozásuk alkalmával a fotós Panerai Luminort viselt a csuklóján. Az óra nagyon megtetszett Stallonénak, Shadow agyában pedig felködlött egy gondolat.

Hollywood csillagai között sok a jeles óragyűjtő. Van, aki befejezett forgatásonként jutalmazza meg magát egy-egy új karórával, más az átvett díjak örömére bővíti gyűjteményét, és akad, aki csak úgy vásárolgat, „ami megtetszik“ alapon. Ez utóbbi hozzáállás valószínűleg sokunknak megfelelne, ötletnek sem lennénk híján, csak a büdzsé hiányzik hozzá. Sylvester Stallonénak nincsenek ilyen gondjai, rendelkezik is vagy öt különféle Rolex-szel, számos Patekkel, és egy készlet érdekes külsejű órával, amelyek közül ez a halálfejes Richard Mille még egy visszafogottabb darab:

 

RICHARD MILLE RM52-01 TOURBILLON "SKULL"

Egy videóban azonban egy másik óráról nyilatkozik egészen átszellemülten. No, nem könnyes szemmel, de tény, hogy vibrál a levegő, amikor kézbe veszi azt a bizonyos órát: egy Panerai Luminor Logo-t (Ref.: 5218-201/A), amit egyébként a "Daylight – Alagút a halálba" című filmben is viselt. A videón az „jön át“, és a valóságban is sokáig úgy tűnhetett, hogy a Panerai Stallone legkedvesebb órája, a színész neve szinte egybeforrt a márkával. 1994-95 táján Stallonne jó kapcsolatot ápolt egy Monty Shadow (eredetileg: Cedo Komljenović) nevű híres fotóssal. Egy találkozásuk alkalmával a fotós Panerai Luminort viselt a csuklóján. Az óra nagyon megtetszett Stallonénak, Shadow agyában pedig felködlött egy gondolat. Mivel bejáratos volt a számos svájci márka mellett a Panerait is magában foglaló Richemont Group vezetői irodáiba, a Richemont-nal a háta mögött felkereste az olasz gyártó vezetőségét, és azt javasolta, hogy az óráikat valahogy kössék híres színészekhez. Így került az első Panerai a Daylight filmbe és Stallone csuklójára. Ebből az egyszerű termékmegjelenítésből „óraszerelem“ lett – ráadásul úgy látszott, sírig tartó.


"EZ EGY SZTÁR! EZ AZ ÓRA EGY SZTÁR!"

Sly részéről aztán egyszer csak, ahogy ez sokszor, sokakkal megesett már, kialudt a láng. A színész szó szerint megsértődött a Paneraira (és a Richemont-ra), és ezzel számára véget is ért a kapcsolat, egyik pillanatról a másikra hátat fordított a márkának. Amikor Monty Shadow 2017-ben azt javasolta neki, hogy élesítse nexusát a Panerai-jal, Stallone egy E-mailben kifejtette, miért nem szándékozik a gyártó arcának lenni a továbbiakban.


PANERAI LUMINOR LOGO 5218-201/A


A levél szerint az volt a sértődés oka, hogy sem a Panerai, sem a Richemont nem vette annyira komolyan a világhírű színész elköteleződését a márka iránt, hogy hivatalossá tegyék vele a kapcsolatot. Magyarán: míg az olasz gyártónak üzleti sikerekben mérhető hasznot hozott, hogy a világ összekötötte Stallonét a Panerai órákkal, addig a színésznek ez néhány ingyen órán kívül semmilyen anyagi haszonnal nem járt. „Szégyellje magát a Panerai és a Richemont“ – zárta a levelet Sly, aki úgy érezte, hogy ő „találta“, azaz fedezte fel a gyártót, és indította el a világhír felé. Hogy valóban így volt-e, azt nem tudjuk, az órák ketyegnek, az emberek változnak...

 

PATEK PHILIPPE NAUTILUS

Annyi azonban biztos, hogy az utóbbi években Stallonét látták már Patek Philippe Nautilus-szal, Rolex Paul Newman Deytonával és különféle Richard Mille órákkal a csuklóján, csak éppen Panerai Luminorral nem.


Az írás az alábbi cikkek alapján készült:

By-by Panerai – How Stallone got sick of the brand 

The Stallone-Panerai Logo story debunked

Megjegyzés küldése

0 Megjegyzések

Ad Code

Responsive Advertisement